Het laatste berichtje vanuit Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Michelle Mulder - WaarBenJij.nu Het laatste berichtje vanuit Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Michelle Mulder - WaarBenJij.nu

Het laatste berichtje vanuit Nederland

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 November 2013 | Nederland, Groningen

Lieve vrienden & Familie..
Nog een paar uurtjes in Nederland en dan is het zover.. Afgelopen 2 weken zijn het drukke weken geweest met dingen regelen.
De maandag van de vakantie heb ik bij een vriendin gegeten, dinsdag en woensdag heb ik nog even lekker gewerkt bij Joytime, donderdag ben ik samen met Peter bij Opa & Oma op visite geweest waarna we daarna zijn wezen shoppen in Emmen. Natuurlijk kon ik niet alles vinden wat ik wou hebben en moest ik daardoor vrijdag nog even naar de stad om verder te shoppen. Maar eerst moesten Peter en ik nog even naar de bank om Peter te machtigen voor het geval er iets gebeurt met mijn pasjes als ik in Australië zit. Zaterdag had ik mijn afscheidsfeestje. De familie had de opdracht gekregen om allemaal wat lekkers te koken zodat we met z'n allen konden eten zonder dat Peter en ik er werk van hadden ;) scheelde ons weer uren in de keuken. Het resultaat was een heerlijk stampotbuffet. Vanaf een uurtje of half 9 begon het huis vol te lopen met vrienden.
Afgelopen dinsdag stond een lunch met mama gepland. Ik had geen idee van hoe of wat dus ben ik in opdracht van mama naar het centrum gereden. Eerst nog even schoenen wezen kijken en daarna zijn we in 't Feithhuis beland met een heerlijke high tea. Woensdag heb ik voor de laatste keer dit jaar nog even een paar uurtjes bij Joytime gewerkt. Toen ik thuis kwam stonden Joris & Iris al bijna weer op de stoep om bij ons te eten. Donderdag moest ik weer naar het gemeente huis om een geboorte akte op te halen. Schijnt dat ik die nodig heb om een Australische bankrekening te kunnen openen. Om 12u had ik met Rick afgesproken om samen te gaan lunchen. We zijn naar Boven Jan geweest bij Hooghoudt. Echt een aanrader om daar een keer te gaan lunchen! Toen was het alweer vrijdag, de laatste volledige dag in Nederland.. Natuurlijk kwam ik er op het laatste moment nog een keer achter dat ik bijna wat vergeten was. Het maken van een CV in het Engels. Aangezien engels (nog ;)) niet mijn sterkste kant is ging dit niet vanzelf. Ik ben er bijna de hele dag mee bezig geweest.. Aan het eind van de middag ben ik naar Zeegse gegaan om te kijken waar papa en mama tijdelijk moeten vertoeven aangezien het huis in Annen nog niet bewoonbaar is. Daarna ook maar even door gereden naar Zuidlaren om afscheid te nemen van het huis waar ik ben op gegroeid. Best raar om nu 4 maand weg te gaan terwijl papa en mama aan het verhuizen zijn. Ook heeft het wel weer zijn voordeel want nu hoef ik niet te klussen en als ik terug kom is alles (hoop ik) klaar. Daarna de laatste avond samen met Peter. We hebben heerlijk met z'n 2en thuis gekookt en gegeten.. Voor het eerst tapas gemaakt. Het was echt heerlijk!! en heel gezellig :):)
Nu is het zaterdag..... De dag dat ik voor 4 maandjes naar Australië ga. Over anderhalf uur gaan we met z'n allen naar schiphol. Papa, Mama, Rick, Oma, Renate, Peter, Britt, Joris, Iris & Marloes gaan allemaal mee naar schiphol om eerst met z'n allen te eten en daarna is toch echt het moment dat ik afscheid van iedereen moet nemen :'( :'( :'(
Ik ga jullie allemaal echt wel missen maar ik hoop dat ik een hele gave tijd tegemoet ga waarbij ik allemaal leuke mensen ga ontmoeten. Jullie horen snel weer van mij!!

Tot ziens!!!!



  • 03 November 2013 - 10:33

    Peter:

    Ben trots op je lievie dat je de stoute schoenen aan hebt getrokken en je lang gewenste droom tegemoet gaat. Wee zeker dat je het fantastisch gaat vinden.
    HVJ

  • 05 November 2013 - 15:54

    Barbara:

    Hoi Michelle. Vanuit een koud en regenachtig Groningen even een berichtje.
    Via Peter blijven we op de hoogte hoe het met je gaat. Dankzij de fam.App. Reuze handig.
    Je hebt al contacten gelegd en gezellige dingen gedaan. Leuk!!!
    Hier gaat het goed.

    Liefs Gerrit en Barbara

  • 11 November 2013 - 13:13

    Mariet:

    Hoi Michelle,

    Heel veel fun daar in Australië. Geniet er lekker van en tot over een paar maanden.
    Groetjes Mariet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Vertrek Amsterdam: 2 November 2013 Aankomst Amsterdam: 9 Maart 2014

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 7473

Voorgaande reizen:

02 November 2013 - 09 Maart 2014

Backpacken Australië

Landen bezocht: