Nog 2 weekjes en dan is het zover... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Michelle Mulder - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes en dan is het zover... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Michelle Mulder - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes en dan is het zover...

Blijf op de hoogte en volg Michelle

18 Oktober 2013 | Nederland, Groningen

Jaja... Ik heb eindelijk maar toch de stap gemaakt om een ticket te boeken naar Australië om daar 4 maanden rond te gaan reizen.
De eerste week heb ik een UltimateOz startpakket geboekt. Dit houd in dat ik de eerste 7 dagen leuke dingen ga doen met internationale backpackers zoals de stad Sydney bekijken, dolfijnen spotten, zandsurfen en heel veel andere dingen. Ondertussen worden er allerlei belangrijke dingen voor mij geregeld zoals bankzaken.
Na die week zie ik wel hoe, met wie en waar ik heen ga. De bedoeling in grote lijnen is dat ik via de oostkust naar boven wil reizen en dan via het binnenland weer terug naar beneden naar Sydney om weer terug te vliegen naar Nederland.

Ik heb er heel erg veel zin in en vind het ook wel een beetje spannend nu het steeds dichterbij komt. Ik hoop jullie allemaal zo veel mogelijk op de hoogte te houden door af en toe wat verhaaltjes op deze site te gaan zetten...

  • 18 Oktober 2013 - 16:26

    Jeroen De JP:

    Veel plezier!!

  • 21 Oktober 2013 - 10:35

    Peter:

    Veel plzr daar liverd. HVJ Kus

  • 21 Oktober 2013 - 16:21

    Pap En Mam:

    Wij vinden het ook spannend, maar zijn blij voor je dat je nu de reis gaat maken die je al zo lang wil doen.
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Vertrek Amsterdam: 2 November 2013 Aankomst Amsterdam: 9 Maart 2014

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 7472

Voorgaande reizen:

02 November 2013 - 09 Maart 2014

Backpacken Australië

Landen bezocht: